Gratis bezorging vanaf 50,-

Betaal zoals jij dat wil!

30 dagen bedenktijd

100% tevredenheidsgarantie

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met Join?

Je bereikt ons het beste per e-mail op info@join.nl, of per chat. Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur op 085-0066090

Wat is de levertijd?

Vrijwel alle producten leveren we direct uit voorraad met een levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Levertijden variëren per product, bij alle producten staat de actuele verwachtte levertijd voor dat product.

Waarom leveren jullie niet de volgende dag?

Waarom niet vandaag besteld morgen in huis? Door een iets langere levertijd te hanteren kunnen wij onze interne en externe transporten maximaal optimaliseren om zo een kleinere CO2 footprint achter te laten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij streven ernaar om alle voorradige producten binnen 5 tot 10 werkdagen te leveren. Producten welke per pakketdienst verstuurd kunnen worden versturen wij met PostNL, deze leveringen gaan veelal wat sneller dan 5 werkdagen. Producten welke niet per pakketdienst verstuurd kunnen worden leveren we met onze vaste meubeltransporteur. Deze maakt vooraf met u een leverafspraak.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons online betalen via iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard of Amex),  Klarna of In3, gespreid betalen in 3 termijnen zonder rente.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Annuleren of wijzigen van een bestelling is doorgaans geen probleem. Je kunt ons hiervoor het beste een email sturen en navragen wat de mogelijkheden zijn voor uw bestelling. Vermeldt hierbij a.u.b. je ordernummer, of reply op onze orderbevestiging

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren gratis bij een bestelling boven € 50,00 in zowel Nederland als Vlaanderen. Waddeneilanden en de rest van België is op aanvraag.

Leveren jullie ook buiten Nederland & Belgïe?

Dit is product en bestemmingsafhankelijk, het beste vraag je dit vooraf even op per e-mail.

Kan ik op afroep bestellen?

Bestellen op afroep is mogelijk, u weet dan zeker dat het gewenste model op voorraad is als de levering plaats mag vinden. Mocht er uitloop zijn met bijvoorbeeld het bouwen van uw huis dan is de eerste maand opslag zonder kosten, na deze maand zullen kosten voor opslag in rekening gebracht worden. De betaaloptie Klarna is bij bestellen op afroep niet beschikbaar.

Hoe werkt het retourrecht?

We bieden je 2 opties aan om je bestelling te retourneren. Als de levering gratis was dan is retourneren ook gratis. In de twee hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de – waar mogelijk – originele verpakking. Zorg er voor dat alle onderdelen in de verpakking goed beschermd zijn om vervoerd te worden. Als het product niet in nieuwstaat bij ons aankomt, kunnen wij de kosten in rekening brengen.

Graag alleen transparant tape gebruiken (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken.

Retourneren via pakketdienst

  1. Goed om te weten, deze retouroptie kost je niets 🙂
  2. Verpak het artikel stevig in de – waar mogelijk – originele verpakking.
  3. Meld je retour per email aan ons aan, vermeld hierbij het ordernummer.
  4. Je ontvangt van ons per email het retourlabel of labels. Label ieder pakket.
  5. Vraag om een bewijs van afgifte aan de chauffeur en bewaar deze goed. In geval van vermissing zal hierom gevraagd worden, zonder het verzendbewijs beschouwen we een retour als nog niet retour verzonden.
  6. Na ontvangst van je retour wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan storten we het volledige bedrag terug binnen 10 werkdagen.

Retourneren via onze transporteur

  1. Goed om te weten, ook deze retouroptie kost je niets 🙂
  2. Stuur ons een email met het retourverzoek onder vermelding van je ordernummer.
  3. Je ontvangt van ons per mail een bevestiging.
  4. Wij stellen onze transporteur op de hoogte. Zij zullen je bellen voor het maken van een afspraak. Krijgen ze je telefonisch niet te pakken, dan spreken zij de voicemail in en/of sturen zij een email met instructies.
  5. Na ontvangst van je retour wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan storten we het volledige bedrag terug binnen 10 werkdagen.


Is de retourzending gratis?

Als de levering gratis was dan is retourneren ook gratis. Kleinere pakketten retourneren we via pakketdienst, retouren welke te groot zijn voor de pakketdienst worden door onze transporteur opgehaald. Wilt u retourneren vanuit België of Duitsland? Dan zitten hier mogelijk kosten aan verbonden. U kunt ons hiervoor het beste een email sturen.

Ik heb een product geretourneerd, hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag retour gestort wordt?

Na retour ontvangst wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 10 werkdagen retour gestort.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Indien je een klacht hebt over een product, onze service of levering neemt dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail. We streven ernaar je klacht binnen 24 uur af te handelen. Indien je een klacht hebt over een geleverd product verzoeken wij dit per mail te melden, voorzien van foto’s en het ordernummer.