Gratis bezorging vanaf 50,-

Betaal zoals jij dat wil!

30 dagen bedenktijd

100% tevredenheidsgarantie

Klantenservice

Retourneren

We bieden je 2 opties aan om je bestelling te retourneren. In de twee hieronder beschreven retouropties vind je hierover meer informatie.

We verzoeken je het artikel stevig te verpakken in de – waar mogelijk – originele verpakking. Zorg er voor dat alle onderdelen in de verpakking goed beschermd zijn om vervoerd te worden. Als het product niet in nieuwstaat bij ons aankomt, kunnen wij de kosten in rekening brengen.

Graag alleen transparant tape gebruiken (geen duct-tape) om de verpakking dicht te plakken.

Retourneren via pakketdienst

  1. Goed om te weten, deze retouroptie kost je niets 🙂
  2. Verpak het artikel stevig in de – waar mogelijk – originele verpakking.
  3. Meld je retour per email aan ons aan, vermeld hierbij het ordernummer.
  4. Je ontvangt van ons per email het retourlabel of labels. Label ieder pakket.
  5. Vraag om een bewijs van afgifte aan de chauffeur en bewaar deze goed. In geval van vermissing zal hierom gevraagd worden, zonder het verzendbewijs beschouwen we een retour als nog niet retour verzonden.
  6. Na ontvangst van je retour wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan storten we het volledige bedrag terug binnen 10 werkdagen.

Retourneren via onze transporteur

  1. Goed om te weten, ook deze retouroptie kost je niets 🙂
  2. Stuur ons een email met het retourverzoek onder vermelding van je ordernummer.
  3. Je ontvangt van ons per mail een bevestiging.
  4. Wij stellen onze transporteur op de hoogte. Zij zullen je bellen voor het maken van een afspraak. Krijgen ze je telefonisch niet te pakken, dan spreken zij de voicemail in en/of sturen zij een email met instructies.
  5. Na ontvangst van je retour wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan storten we het volledige bedrag terug binnen 10 werkdagen.